ראשי » נדל"ן » כשעולם הנדל"ן מגלה את מגרשי התעסוקה

כשעולם הנדל"ן מגלה את מגרשי התעסוקה

חברת אקרו נדל"ן שפועלת בתחום יזמות הנדל"ן עוד משנת 2006 עשתה לאחרונה מהלך שראוי לדבר עליו. אקרו נדל"ן חברה אל "ישראל קנדה" – קבוצת השקעות נדל"ן שידועה בהשקעותיה בכול הנוגע למלונאות, מתחמי מגורים ומסחר מניב. שתי חברות הנדל"ן מצאו לנכון לרכוש בהרצליה פיתוח את מגרשי התעסוקה שמשתרעים על פני 2.3 דונם ולצד השקעה של 65 מיליון ש"ח. נשמע מעניין? בהחלט!

בתמונה: בנייני נדל"ן באזור מבוקש בעיר

מגרשי התעסוקה - חזון שמתחיל מהליך פירוק

העסקה יצאה לפועל לאחר שהמגרש נכנס למסגרת "הליך פירוק שיתוף בין הבעלים". ולאחר שההצעה ששתי החברות הציעו גברה על ההצעה שהגישה "קבוצת גבאי". החזון שהוביל את כל המהלך היה לקחת את השטח שיושב במיקום כה מרכזי ולהקים בו פרויקט משרדים רחב היקף. פרויקט שמדבר על 6,200 מ"ר – כולל מחסנים, חניונים ושאר שטחי שירות.

תחילתו של תהליך

ראוי לציין שהמהלך שהוביל לרכישה נגע לאותה תביעת פירוק שיתוף שהגישו כ4 חברות נדל"ן גדולות. כאשר חברת "אקרו נדל"ן" ו"קנדה ישראל" הן שתיים מהן. התביעה הוגשה נגד בעלים פרטיים שמחזיקים ב40% מסך השטח. לאחר שהתקבלה התביעה, נכנס כונס נכסים למשוואה והסדיר את הנושא. עוד ראוי לציין שמהלך זה עתיד להשפיע באופן ישיר על המשך התנהלות הנדל"ן והתיווך באזור. וזאת כי מדובר בשתי חברות שכבר מחזיקות בקרקעות סמוכות. כך שהמהלך הנוכחי מסייע להימנע מתחרות בין משרדי השיווק וחברות הנדל"ן שפועלים באזור.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

עירוב שימושים נכנס למשוואה

יש להבין שמבחינת מיקום, מדובר במיקום מנצח. אם כי יש לו יוקרה שתואמת לאופי של לא מעט עסקים. אם כי חברת מיקרוסופט כבר פועלת באזור ואם כי כיום יותר ויותר משתרשת ההבנה ש"עירוב שימושים" היא הגישה הנכונה. שנסביר? כיום כבר לא מקימים משרדים באזורים נידחים שאף אחד לא שש להגיע אליהם. אלא כיום הגישה היא לחבר בין עסקים, דירות למגורים ושירותים משלימים לתושב. כך שניתן לגור, לעבוד ולבלות באותו הרדיוס. עובדה זו מאפשרת בו זמנית לחזק עסקים מקומיים, לעבות את ערך הנדל"ן, לייעל התנהלות שנוגעת לתחבורה וכמובן לחסוך זמן על הכביש.

פוטנציאל נדל"ני שראוי להכרה

מי שמחפש מקור נוסף שמעיד על הפוטנציאל הגדול שמעמיד השוק של משרדים להשכרה, עתיד למצוא מקור מידע אמין בדבריו של כונס הנכסים שהיה שותף מלא למהלך. לדבריו של עו"ד רן ברא"ז. העסקה המדוברת מלמדת שקבוצות הנדל"ן הגדולות מוצאות לנכון להמר על שוק המשרדים. הרי שניתן להסיק מכך על עתידו המבטיח של השוק, ועל השינוי התפיסתי של משקיעים ועסקים רבים.

שנסכם?

מכאן שאם נסכם, נציין שכיום תחום המשרדים משנה את עורו. אילו חברות הנדל"ן נמצאות קשובות לצרכים שצפים ומעניקות מענה מהיר ומקצועי. כאשר על הדרך הן מצליחות למצוא את האיזון הנכון בין רווח לבין יצירת מוצר שעונה על דגשי הלקוח. זה שרק מבקש משרד איכותי, מרכזי וכמובן מחירים ותנאים נוחים.