ראשי » חללי עבודה » בי אול – רשת מתחמי עבודה משותפים לחברות ועצמאיים

בי אול – רשת מתחמי עבודה משותפים לחברות ועצמאיים

התחום של מתחמי עבודה משותפים תופס תאוצה. אנשים מבינים שמדובר במענה מדויק עבור מגוון צרכים משתנים. פה רשת בי אול מציבה 5 מתחמים מומלצים ומובילים בתחום. כל מתחם מושתת על סביבה מקצועית, עיצוב ייחודי, אינספור פתרונות עבודה, אלמנטים מעוררי השראה ופרויקטים שתומכים באיכות העבודה. הרעיון הוא שרשת בי אול דואגת לכל המסביב – משאירה לעסק להתעסק בשלו, לצד סביבה מפרה ותמיכה מלאה. אז בין אם מחפשים קומת עבודה פרטית עבור החברה ובין אם מחפשים עמדות אופן ספייס (או משרדים קטנים) זה הזמן להכיר את סניפי הרשת של BE ALL.

בי אול מגדל אלון 1

בי אול מגדל אלון 1 מציעה אינספור חללי עבודה, כולל חדרי ישיבות ועמדות אופן ספייס. מדובר ב147 אלף מ"ר שיושבים בלב העיר ת"א ושמחולקים בין 7 קומות. כל קומה והעיצוב הייחודי לה. פה הרמה עולה שלב, מציעה חדרים מיוחדים, כגון מעבדות, חדר רובוטיקה, אודיטוריום וחדר כושר. מה עוד? מרפסת מטורפת שמתאימה לאירועים, שולחנות מתכווננים, עיצוב מרשים, היתכנות להגיע עם הכלב ליום העבודה ועוד.

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית למשרד או עמדה באופן ספייס? השאירו פרטים

בי אול מגדל אלון 2

במיקום מנצח בלב ת"א, ממש ליד עזריאלי, שוכן בקומה ה-26 וה-27 מתחם עבודה מרשים במיוחד. מכאן מי שמחפש משרדים להשכרה בתל אביב, יימצא במתחם בי אול מגדל אלון 2 חדרי ישיבות מאובזרים, מענה מדויק עבור חברות גדולות, משרדים פרטיים, שולחנות שיודעים לאפשר עבודה בעמידה, מטבח מצויד בכול טוב, תמיכה של מנטורים, חוגים שמאפשרים לרענן את יום העבודה (ולקשור קשרים חברתיים), התאמה לבעלי חיים ועוד.

בי אול BE ALL תל אביב
בתמונה: בי אול ארלוזרוב תל אביב Be All arlozerov Tel AViv

בי אול ארלוזורוב

במרכז ת"א ברחוב ארלוזורוב תמצאו מתחם שוקק חיים, מעוצב וייחודי – מתחם בי אול ארלוזורוב. המתחם פונה ליזמים וסטארטפים ובאותה נשימה לחברות הגדולות. כל קבוצה זוכה בהתאמה מלאה. מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב? כאן תמצאו לא רק עמדות עבודה פרטיות, אלא גם מגוון גדלים של משרדים וקומות ייעודיות לחברות, אם כי מוקד העניין המרכזי הוא ללא ספק המרפסת הענקית. המרפסת מאפשרת לעבוד ולבצע פגישות עבודה באווירה שונה – מתחת לכיפת השמיים. מבקשים טעימה נוספת? חדרי ישיבות, טכנולוגיה חדישה, ריהוט ארגונומי, תאורה חכמה, שירותי מנהלה, תמיכה טכנית, כנסים מקצועיים, מפגשי העשרה ועוד.

בי אול מגדל השחר

בין אם מחפשים מתחמים נפרדים עבור חברות גדולות ובין אם מחפשים עמדת עבודה פרטית במתחם פתוח. בי אול מגדל השחר מאפשר גם וגם. היכן? בגבעתיים בסמוך לת"א, ממש לצד צירי תחבורה מרכזיים. במתחם תמצאו שלל עמדות אופן ספייס מעוצבות, מגוון נרחב של משרדים, ריהוט מרשים וחדשני, חדרי ישיבות מאובזרים, חדר פנאי שכולל מגוון שולחנות משחק, שירותי מנהלה, מערכת זיהוי פנים ועוד. כל זאת ביחד מייצר אווירה מפוארת ומזמין את השוכרים ליהנות מנוף מרשים, ממתחם לאונג' מזמין, ממטבח מאובזר (ברזי בירה בשימוש חופשי כבר אמרנו?) ועוד.

בי אול יהודה הלוי

מתחם בי אול יהודה הלוי שיושב בת"א מציע מגוון עמדות אופן ספייס מודולריות. כולל שלל גדלים של משרדים סגורים, עמדות אישיות ומתחמים משותפים. מדובר בלב הפועם של מרכז העיר. כך שאין זה מוגזם למצוא כאן כ1000 עמדות עבודה מזמינות. מבחינת עיצוב, ההשראה היא אורבנית טבולה בקידמה. בנוסף, ניתן להסתמך על הפרדה אקוסטית שעושה את העבודה (בולעת כ 80% מרעשי הרקע), להרוויח משולחנות שיודעים להתכוונן למצב עמידה ולהיעזר בשירותי מנהלה (כוללים תמיכה טכנית סביב השעון). שורה תחתונה, השוכרים במתחם זוכים בהתאמה מלאה ונתמכים בקהילה חזקה שנהנית מליוויי עסקי ומשלל מפגשי העשרה.