ראשי » משרדים » תאורה למשרד – המדריך לתכנון ובחירת גופי תאורה למשרד

תאורה למשרד – המדריך לתכנון ובחירת גופי תאורה למשרד

הנישה של מנורות תלייה מאוד גדולה ומרשימה סביב תאורה למשרד. יש משהו במראה של מנורה תלויה שגורם לעצור ולבחון את האובייקט, ממש כפי שבוחנים יצירת אומנות, ואכן כאשר המנורה נמצאת בין הרצפה לתקרה והיא תלויה על גבי חוט (כזה או אחר), המראה ללא ספק מרשים ביותר. עם זאת, כיוון שהמבחר כה גדול, הרבה פעמים אנשים הולכים לאיבוד – אינם יודעים איזה סגנון רצוי, איזה גודל רצוי, איזה גובה נכון ביחס לתקרה ואף היכן נמצא המיקום האידאלי. מזדהים? ניגש לעשות מעט סדר.

תאורה למשרדים
בתמונה: מנורות תליה ותאורה שקועה בתוך משרדים של חברת הייטק

מנורות תליה לפי בחירת סגנון וצבעוניות

ראשית נציין שמבחינת עיצוב אין נכון או לא נכון, אלא כל שצריך לעשות זה לבחון מהו העיצוב הרצוי עבור כל חדר שעומד על הפרק. בהתאם לסגנון הרצוי ניתן להתמקד בקטגוריה המתאימה ביותר. מבקשים להמשיך למקד את הבחירה? עברו לבחינה ממוקדת של סקאלת הגוונים. בנקודה זו יש לקבל החלטה האם מבקשים מגוף התאורה להשתלב עם הקיים. או לחלופין לייצר נקודה שמושכת תשומת לב. מחפשים אובייקט צבעוני? בחנו אלו צבעים קיימים במרחב ובהתאם תמקדו את הבחירה.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

שיקולי מיקום בבחירת תאורה למשרד

בעוד שמנורות צמודות קיר ניתן למקם בכל מקום לאורך התקרה. הרי שבכול הנוגע למנורות תלויות, יש יותר מקום לשים לב ביחס למה הן תלויות. כך למשל אין זה יהיה נכון לתלות מנורה מעל שולחן באופן שאינו ממורכז. פשוט כי התוצאה תיראה כמו טעות. מה כן עושים? כשעומדים לתלות מנורה מעל אובייקט מרכזי יש לוודא שהמיקום ממורכז, או שהוא לכל הפחות מחלק את החדר באופן הגיוני.

אלמנט עיצובי רב משמעות

אין שאלה שאם רוצים לחסוך כסף, ניתן לבחור במנורה פשוטה שצמודה לקיר. מדוע אם כן אנשים בוחרים לשלם הרבה יותר? כי מנורות תלייה הן הרבה ומעבר לאלמנט פרקטי, הן ממש פריט אומנות שמייצר עניין, שסוגר את העיצוב ושמעניק את הטאצ' הרצוי. אי לכך רק צריך להבין מה מחפשים ולקבל החלטה באופן שקול.

לקראת הסוף - קחו 2 טיפים של מקצוענים

לבסוף נציין שאם מבקשים לייעל את הליך הבחירה, מוטב להגיע לחנות תאורה שמציעה מבחר נרחב מבחינת הסגנון הרצוי ואין לשכוח להביא תמונה של החדר המדובר, אפילו דרך הנייד. באופן שכזה יהיה הרבה יותר קל לדמיין כיצד ייראה החדר לאחר תליית המנורה, ואף יתאפשר ביתר נוחות לבצע התאמה צבעונית.  

עוד נציין שאם מבקשים לבצע התאמה מושכלת עבור מספר גופי תאורה בבית, מומלץ להיעזר בייעוץ מהמוכרים בחנות. על מנת להפיק מכך את המיטב יש לעשות שיעורי בית מקדימים. מה זה אומר? שיש להבין כמה גופים עומדים להיות מפוזרים, מה הגדול הכללי שלהם, כמה מהם צרכים להיות צמודי תקרה וכמה מהם צרכים להיות תלויים, וכמובן איזה סגנון עיצובי רצוי. ככול שיותר תיסגרו על פרטים לפני שתגיעו לחנות, ככה פחות תלכו לאיבוד. רכישה נעימה!