ראשי » חללי עבודה » 5 טיפים לבחירת משרד להשכרה

5 טיפים לבחירת משרד להשכרה

מי שקצת מעורה בתחום העסקים, יודע שכיום אין צורך לחשוש לצאת לדרך. אין צורך להתחייב כאשר חושבים על נדל"ן מסחרי שנה קדימה מבחינת שכירות. אפילו אין צורך להתפשר על משרד צדדי ולהתחיל לרכוש ציוד. מה כן? כיום נוספה למשוואה אופציה חדשה – מתחמי עבודה משותפים. עם זאת, כיוון שהביקוש הרב הוביל לפתיחה של שלל מתחמים, מי שמבקש לבחור עשוי ללכת לאיבוד, ועל כן אספנו עבורכם 5 טיפים מובילים, כך שגם אתם תוכלו לבחור משרד להשכרה באופן מושכל ומבטיח. מוכנים? מתחילים!

Photo by Marc Mueller from Pexels

1. לפני שבוחרים משרד להשכרה בוחרים מיקום אידיאלי

לפני שניגע בשיקולים שנוגעים לעלות, לעיצוב או לגודל. נעצור לתת במה לקריטריון שאולי הכי משמעותי – מיקום כמובן. אמרנו מיקום ופה אנו מבקשים להסביר עבור מי חשוב שהמיקום יהיה נוח להגעה וקרוב. נוח מבחינת קווי תחבורה וחנייה. מה מבחינת קירבה? ובכן יש לקחת בחשבון האם רצוי שהמתחם יהיה קרוב לבעלי העסק. לקהל היעד (אם מדובר בעסק שמקבל קהל), או לעובדים (אם רוצים להשיג עובדים שמתרכזים באזורים מסוימים). לאחר שהתמקדנו בכך, רק נותר להכריע – להבין איזה מתחם ממוקם באופן הכי אידאלי. עוד חשוב לומר לגבי מיקום, זה שרצוי שהמתחם יהיה ממוקם לצד בתי קפה ומסעדות, ובאופן כללי שיהיה ממוקם באזור מרשים שכיף להגיע אליו.

2. מבינים מה באמת מחפשים

4. הרבה אנשים מחפשים משרד להשכרה במתחם משותף, וזאת כדי לחסוך כסף, אך במקביל, הרבה אנשים בוחרים במתחם משותף גם כדי לצאת מהבית, כדי ליצור קשרים עסקיים, כדי לקבל דרייב וכדומה. מה אנו באים להגיד? כל אחד צריך להבין מה הוא מחפש ובהתאם מה המתחמים השונים יודעים להציע. לצורך הדוגמה טוב לדעת שמתחמים רבים מיועדים עבור קבוצה מאוד מסוימת (למשל רק עבור עובדי הייטק), כך שבין היתר ניתן להרוויח משיתוף של ידע. יש מתחמים שמשקיעים בפגישות נטווראקינג ובליווי עסקי, כך שמייצרים מגוון הזדמנויות. כמו כן, מתחמים שבהם כל משרד מעוצב בקפידה, כך שפשוט כיף להגיע ליום העבודה (וזוכים להשאיר רושם רב על הלקוחות). יש מתחמים שמציעים HAPPY HOUR, כך שניתן להבטיח אווירה שמחה וכדומה. 

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

3. בוחנים הטבות חינמיות

כל מתחם מציע שלל הטבות משלו ועל כן מאוד תלוי מה נחוץ ובמקביל מה המחיר כולל. פה נציין שיש מתחמי עבודה משותפים שבין היתר כוללים שירותי הדפסות, צילומים, שירותי מזכירה, שירותי דואר וכדומה. מכאן שהתשלום החודשי כולל הרבה ומעבר לשכירות, חשמל ומים.

4. לא מתפשרים על התאמה מלאה בבחירת משרד להשכרה

כל היופי בקונספט של מתחמים משותפים זה שהוא לא לוחץ לפינה, ואף מאפשר התאמה מלאה. לא רוצים לשלם על משרד ייעודי ל5 אנשים? אפשר למצוא משרד יותר זול רק ל-2 אנשים. לא רוצים לשלם על משרד? אפשר למצוא פינת עבודה קבועה שנחשבת יותר זולה וכדומה. במקביל, יש מתחמים שכוללים חדרי הרצאות וישיבות שמשלמים עליהם בהתאם לצורך, כך ששוב מדובר במענה מלא. מסקנה? רק צריך להבין מה נחוץ (למשל משרד ל-3 אנשים + חדר ישיבות) ולהמשיך משם!

5. אין כמו מראה עיניים לבחירת משרד להשכרה

לאחר שמתמקדים ב2/3 אופציות, ההמלצה שלנו היא פשוט לבוא לראות, ואף לבוא בשעות שבהן מתכננים לעבוד. אין כמו לחוש את האווירה במקום, לדבר עם לקוחות ולהתחיל לדמיין כיצד העסק שלכם יתחיל לפרוח במקום החדש. למה יש לשים לב? לאותן תוספות קטנות שבסופו של יום משפיעות בענק. יש לבחון כיצד מתפקד המטבחון, מהו המרחק בין השולחנות, מהי איכות התאורה, מהו הנוף המידי, מהי רמת הניקיון וכדומה.
טיפ אחרון לדרך? הסתמכו על חוכמת ההמונים – מדובר בהזדמנות שמומלץ לבחון ברצינות!