ראשי » חללי עבודה » על חברת Venn והקשר שלה לשינויי נדל"ן

על חברת Venn והקשר שלה לשינויי נדל"ן

לפני כשנתיים חברת venn הצליחה לגייס סכום ענקי של 40 מיליון דולר. מה עומד מאחורי ההצלחה? חברתvenn פיתחה מודל מגורים במתחמים משותפים. לצד שילוב של טכנולוגיה ושיתופי פעולה עם מגוון עסקים שנמצאים בסביבה המידית. נכון להיום החברה פועלת בתל אביב, בניו יורק ובברלין – 3 מוקדים מרכזיים ושוקקי חיים. הרעיון הוא פשוט – מגורים משותפים במתחמים משופצים שמציעים מגוון יחידות דיור בגדלים משתנים. בארץ נעשה פיילוט בשכונת שפירא שבת"א. כאשר ישנו דגש על מעורבות קהילתית, התנדבות וצריכה מקומית. כך שישנה הנעה פנימית של כספים, עובדה שמובילה להפריה וצמיחה הדדית.

בתמונה: הדמייה למתחם עבודה משותף

משנים את חוקי המשחק

שכונה עירונית מעין זו עתידה להשפיע על עתיד הנדל"ן ובו זמנית על התפיסה של החיים העירוניים. מה זה אומר? ובכן לוקחים את ה"משבצת העירונית" ומשרישים בה חיים קהילתיים שמושתתים על עשייה ותרומה אישית. החיבור בין האנשים לסביבה מעניק משמעות לחיי העיר ובו זמנית לוקח את תבנית הנדל"ן ומשנה את צורותיה. עובדה שמציעה לא מעט הזדמנויות ובו זמנית משנה את חוקי המשחק. כך שבהחלט שווה לעקוב ולהישאר מעודכנים.

VENN - שיתוף פעולה נדל"ני

אם נקפוץ להווה, נמצא שחברת venn חתמה על הסכם גדול מול חברת "אקרו נדל"ן" ("אקרו נדל"ן" עתידה להשקיע בחברת venn סכום נאה של כמה מיליוני שקלים). מהלך זה מאפשר לדיירי שני המתחמים להיעזר באותו סל נרחב של שירותים וכמובן לצמוח ולהתפתח.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מקומה של הטכנולוגיה בפרויקט

חזרה למהות הקונספט של חברתvenn , מבהיר שמדובר בפלטפורמה מאוד הדוקה, כך מי שמבקש לחבור לפרויקט צריך לקחת בחשבון שעליו להיות פעיל בתחום התוכן והאירועים. מה זה אומר? כל אחד מהדיירים צריך להרים איזושהי תוכנית חברתית. זו יכולה להיות הופעה, ארוחה, סדנה וכדומה, כאשר שירות טכנולוגי מאפשר לעדכן ולהזמין בלחיצת כפתור את שאר הדיירים. כמו כן, האפליקציה מאפשרת להזמין שירותים מקומיים, אם זה שירותי ניקיון ואוכל ואם זה שירותי כביסה או בייביסיטר. כמו כן, הדיירים מוזמנים לפרסם באפליקציה שירות אישי ובכך ליהנות מכוחה של הקבוצה ככוח קנייה שתומך בפרנסה. מה עוד יודעת לספק האפליקציה? תיווך בין צורך למענה שנוגע לשירותי תחזוקה.

VENN מציעים - פרויקט ללא עלות

נכון להיום מסתמנים שני פרויקטים פעילים: אחד בשכונת נאות אפקה ושני בשכונת נווה שרת. ביחד אנחנו מדברים על 550 דירות – פרויקט נדל"ני מרתק לכל הדעות, ומה שעשוי לעניין גם את אלו שאין להם סכומים עבור השקעות, הינה העובדה המעניינת הבאה: במשך שנה וחצי הפרויקט עתיד לרוץ מבלי לגבות כסף מהדיירים.

כיום יותר מתמיד

בעוד שהקורונה עיכבה לא מעט פרויקטים, במקרה זה היא דווקא עשתה טוב. העובדה שמדובר בקהילה מאוחדת, תומכת וקרובה שחיה באותו רדיוס, והעובדה שמדובר בקהילה שעובדת ופועלת באותו מקום, מאפשרת בימים אלו לשמור על "קפסולה אחת גדולה". כמו כן, תחושת השייכות שחיי הקהילה מייצרים, תומכת באופן רגשי וחשוב בתקופה בו תחושת הבידוד מהווה איום משמעותי. מכאן מי שמחפש פרויקט נדל"ני מעניין, בעל ערך מוסף ומי שמבקש לייצר שינוי חברתי תפיסתי, עשוי למצוא עניין רב בפרויקט נדל"ני מעין זה. שנסכם? כאשר נדל"ן מתממשק עם טכנולוגיה וערך חברתי, השמיים הם הגבול.