ראשי » משפטי » רישום סימן מסחר בישראל – כמה זה עולה ואיך מתחילים?

רישום סימן מסחר בישראל – כמה זה עולה ואיך מתחילים?

רישום סימן מסחר בישראל מהווה אסמכתא צרכנית חשובה במיוחד, היוצרת בידול בין מותגים וחברות שונות. זה הוא כלי רב עוצמה שמייצר את המותגים שכולנו אוהבים ומכירים, ועל כן מהווה תהליך חשוב בחייהן של חברות. רישום סימן המסחר אם כך, היא משימה שצריך להפקיד בידיים נאמנות ולהבטיח שכל שלב בדרך מתבצע בצורה מושלמת. עורך דין לרישום סימן מסחרי, הוא האיש שיעזור לכם לפצח את המשוואה ולחזק את המותג בתודעה הציבורית.

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לרישום סימן מסחר? השאירו פרטים

רישום סימן מסחר בישראל - איך זה עובד?

אחרי שנים שבהם את משקיעים ביצירה של מוצר או מותג, חשוב לכם ליצור הגנה משפטית רחב. סימן המסחר של המותג, יגן על העבודה הקשה שלכם מפני שימוש לא תקין או גניבה של המותג. מה שאומר שאתם צריכים להיות אקטיביים ולהתחיל לאסוף את כל המידע, בהקדם האפשרי. עם הפנייה לעזרת עורך דין לרישום סימן מסחר, תתבקשו לאסוף את המסמכים הרלוונטיים ולבנות את התיק שלכם. החל מטופסי ההגשה למחלקת סימני המסחר של רשות הפטנטים הישראלית וכלה בעדויות על תהליך הייצור של הסימן. ככל שיש לכם מידע מדויק יותר, ואמין יותר, יהיה קל יותר לאשר את הבקשה שלכם. לאורך הדרך עלולות לעלות דרישות לשינוי פריטים קטנים בתוך סימן המסחר, ואתם צריכים להיות קשובים לדרישות. תגובה מהירה וישירה למשרד הפטנטים, תאפשר לכם לקדם את תהליך במהירות וכך להגן על הסימן שלכם לאורך שנים.

4 דברים שחשוב לדעת על אגרות לרישום סימן מסחר

עו"ד לרישום סימני מסחר יסייע לכם להכין את התיק ולארגן את הבקשה. אבל, ברגע האמת אתם צריכים לשלם אגרה וחשוב להבין ממה האגרה הזו מורכבת. ועל כן, מומלץ לתת את הדעת על נושאים כמו:

אגרה מקומים לרישום סימן מסחר

האגרה הבסיסית שאתם צריכים לשלם היא אגרה מקומית. האגרה משולמת ישירות למשרד הפטנטים בירושלים, והיא מאפשרת לכם לפתוח הליך בישראל. עלויות האגרה יכולות להגיע לכמה מאות שקלים.

אגרה בינלאומית לרישום סימן מסחר

כדי להרחיב את השימוש בסימן מסחר, ניתן להגיש בקשה במערכת מדריד. כל מדינה החברה בארגון העולמי לקניין רוחני, חברה במערכת. אתם צריכים לשלם את האגרה, על כל מדינה בה אתם רוצים לרשום את הסימן שלכם. העלויות, אם כך, משתנות בהתאם לכמות המדינות.

תשלום לעו"ד לרישום סימני מסחר

על מנת להגיש את הבקשות כנדרש, עליכם לעבוד עם עו״ד לרישום סימני מסחר. ולכן, יש לקחת בחשבון גם את עלויות שכר הטרחה של עורך הדין. כך שבהתאם למורכבות הבקשה, ייקבע סכום התשלום.

הארכת תוקף סימן מסחר

חשוב שתדעו שתוקפו של סימן המסחר שלכם מוגבל לפרק זמן של 10 שנים. בסופה של התקופה, יהיה עליכם לחדש את סימן המסחר ולשלם את האגרה הדרושה ברמה המקומית והבינלאומית.

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לרישום סימן מסחר? השאירו פרטים

רישום סימן מסחר הליך מהיר במקרה הצורך

לרוב, תהליך הבקשה לרישום סימן מסחר הוא תהליך ארוך במיוחד. זמן ההמתנה משחק תפקיד משמעותי, ובהחלט יכול להשפיע על העסק שלכם. לכן, החוק מאפשר למגישי הבקשה להגיש זירוז. בבקשת הזירוז עליכם לתאר במדויק אילו סיבות מניעות את הבקשה ומה חשיבותן. לאחר תשלום האגרה הנוספת, תיבחן הבקשה ויוחלט האם ניתן לאפשר את רישום הסימן שלכם, מוקדם מהצפוי.